Translate

Шукати в цьому блозі

субота, 30 червня 2018 р.


Нові новини про блог!

Вітаю. Вибачте, що так давно не писала сюди. Чесно кажучі, я з головою пірнула у написання книги "Розфарбуй мою долю", яка приймає участь у конкурсі (про конкурс було сказано трішки нижче). Так от, я зараз у полоні творчості - пишу одразу кілька книг, за що дуже вдячна своїй невгамовній Музі))) Хочу сповістити, що цей блог перетворюється на блог не лише однієї книги, а взагалі усієї моєї творчості. Я буду ділитись новинами, розповідати трішки про себе, усі новинки моєї творчості будуть одразу тут. Давайте спілкуватись))) Діліться своїми думками, враженнями - давайте знайомитись мої любі читачі. Мої книги дуже чекають на Вас.
Якщо є бажання мене підтримати у конкурсі, Вам сюди - 
https://litnet.com/uk/anna-xarlamova-u708220 
 (лайки - це мій рейтик, тому, якщо Вам до вподоби моя творчість, давайте знати. Ще на сайті є бібліотека та підписатись на автора). Зараз скину фотки, які кнопочки варто натискати, щоб проголосувати за мене.
P.S. Я дуже усім вдячна за Ваш час який Ви приділяєте моїм книгам, за відгуки та за те, що знову і знову повертаєтесь до книг. З любов'ю Ваша Анна.
Побажайте мені перемоги)))))))
Ось перший скрін шот. КНОПОЧКА ПІДПИСАТИСЯ НА АВТОРА - і всі новини про мої книги одразу у Вас.
НАТИСНУВШИ НА СКРІН ШОТ - ВИ ПОБАЧИТЕ КНОПОЧКУ))))
Щоб лайкати, додавати у бібліотеку - обов'язкова регестрація. А потім слід змінити мову на сайті на українську, от і все. Можна зарегеструватись і через фейсбук.



Немає коментарів:

Дописати коментар