Translate

Шукати в цьому блозі

середу, 11 березня 2020 р.

КНИГИ З АРОМАТОМ ЖАСМИНУ : "ШОКОЛАД ТА ПОЛУМ'Я"


КНИГИ З АРОМАТОМ ЖАСМИНУ : "ШОКОЛАД ТА ПОЛУМ'Я"🔥🔥🔥
 (ДИЛОГІЯ) 1 книга.

https://litnet.com/…/…/shokolad-ta-polumya-dilogya-1-b158484

Ця книга про глибоке кохання. Проте, що з першої зустрічі можна покохати на все життя...
УРИВОК:
"— Ні,… не помилка. Коли учора ти мене не поцілував, мені було дуже прикро… Мені відчайдушно хотілося у твої обійми. — Зашарівшись, Марія опустила очі і тихо мовила: — Поцілуй мене…
— Ти гадаєш, що якби ти не попросила про це, я б тебе не поцілував?... — він підняв її підборіддя і подивився у полум’яні очі, у яких горіло жадання. Усміхнувшись, він спокійно та ніжно додав: — Твої вуста, - це єдине про, що я можу думати від тоді, як зустрів тебе. Маріє, ти єдина хто заповнює усі мої думки.
Мігель нахилився і легко поцілував її у губи,... потім, ще один поцілунок,… і ще,… і ще,… доки він не переріс у цілковиту ейфорію пристрасті".

Немає коментарів:

Дописати коментар