Translate

Шукати в цьому блозі

понеділок, 16 липня 2018 р.

"Поцілунок по-дорослому" - Мій перший роман закінчено!!! 

Вітаю. От і добігла кінця книга «Поцілунок по-дорослому». Сподіваюсь, що історія Софії – запала у душу, полюбилась серцем, у чомусь можливо допомогла та розрадила, дала надію у краще, розсмішила і показала, що у житті головне це кохання. Я неймовірно вдячна усім, хто слідкував за моєю книгою, коментував, лайкав, додавав у бібліотеку та підписувався на автора. Кожного разу, коли я додавала нову частину книги, моє серце калатало немов навіжене – надіючись на те, що продовження Вам мої читачі сподобається. Коли я уперше почала розміщувати книги – я і не знала, що стільки людей будуть її читати, що вона настільки полюбиться і її продовження так будуть чекати. Я дуже рада, що мої книги читають не лише жінки, але і сильна стать – це ВЕЛИЧЕЗНИЙ комплімент – дякую. Завдяки Вашим коментарям та переглядам – я зрозуміла, що займаюсь своєю справою. Ви мене надихаєте, стимулюєте та даєте віру у те, що на своєму місці. Я можу дякувати безперестанку, за Вашу підтримку і теплі слова, усе, що я тут отримала – назавжди буде у моєму серці. У мене є мої читачі – що ще може хотіти автор!!! З новими силами і натхненням буду писати все нові і нові історії – все завдяки тому, що Ви нагородили мене своєю любов’ю, вірою та часом який приділили кожному слову у моїй книзі. Щиро дякую за усе тепло, яке я отримала від кожного з Вас мої любі читачі. ДЯКУЮ!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар