Translate

Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 20 липня 2018 р.

                                                                                                                 Те, що мене надихає.



Вітаю. Не знаю чому, але вирішила розповісти трішки про улюблених письменників і музику, яка мене надихає. Я обожнюю книги – це для мене найкращий подарунок. Полюбила читати з тих пір, як моя люба матуся дала мені книгу під назвою «Корольок пташка співоча» - і мене зачарував світ книг. Письменники, які вплинули на те, щоб самій узятись за написання романів це: Решат Нурі Гюнтекін (його опис простих людей та їхнього життя – не залишає байдужими нікого), Джейн Остін ( її книги кохання, дотепність, іронія та неймовірно гарна мова персонажів), Бертріс Смолл (жаркі, спокусливі, зухвалі та сповненні палкого кохання. Коли взнала, що ця пані вже в роках – була приголомшлива. У книгах такі гарячі сцени), Вільям Шекспір (напевно завжди буду дивуватись, як він це робив?! Кожний рядок, його п’єси, вірша – це ГЕНІАЛЬНО!) – це мої вчителі. Стосовно музики Адам Ламберт (завжди різний, але такій чуттєвий та сильний), Пінк (багатогранна та весела), Квін (мега-мега круто і крізь час та простір), Майкл Джексон (я виросла на цій музиці – дякуючи батькам) – мої натхненники. Можливо хтось захоче послухати або почитати, те що мене надихає – буду рада, якщо Вам це сподобається. Дякую. Люблю Вас мої читачі. 




Немає коментарів:

Дописати коментар