Translate

Шукати в цьому блозі

середа, 17 січня 2018 р.

Розділ 1 ст 5 "Поцілунок по-дорослому"

Розділ 1 ст 5 "Поцілунок по-дорослому"

Сподіваюсь його характер лишився незмінним, бо що до фігури
вона змінилас
ь не на жарт: мязи, мязи, і ще раз мязи.
   Я зовсім не зрозуміла, як опинилась в міцних дружніх обіймах Яна. Мої руки не могли відповісти на його дії, бо він стиснув мене так, що я не могла поворухнутись. Видно він і сам не знає, наскільки він сильний. Коли Ян мене відпустив, я намагалась вдихнути як найбільше повітря, але розглядати його при цьому не припиняла. Поки я на нього дивилась, він заговорив:
   — Ти просто красуня! Ви з Лізою стали зовсім дорослі. — Крутячи мене наче під час танцю і розглядаючи з різних сторін, зауважив Ян.
   — Хто б казав. — З усмішкою відповіла я.

  
Мені було дуже комфортно біля нього, наче ми й не розлучались на довгих чотири роки. Ліза встала переді мною схопила мене за руки та почала своє невгамовне щебетання. Маю зауважити, що у балаканині  їй немає рівних.
   — Гарний я влаштувала сюрприз правда?
!  — з цими словами вона ще більше здавила мені руки.
 
 — Так, це дійсно гарна несподіванка! — погодилась я, відриваючи свої руки від Лізиних.
  
 — Дівчата, куди ви збирались іти? — запитав Ян. Та він зовсім не чекав на відповідь, бо одразу продовжив. — Пішли зі мною на майданчик за рогом. Подивитесь як я граю, і на хлопців позадивляєтесь. — Це все сказано було з дивовижною посмішкою.

  
Я думала, що від задоволеного вереску Лізи вже ніколи не буду чути на обидва вуха. Її крики напевно було чути до того ж самого майданчика за рогом, до якого, як не важко було здогадатись мене змусять піти.
   — Звичайно ж підемо! — підстрибуючи та плескаючи у долоні, вигукувала Ліза.
   Звісно моєї думки ніхто не питав. А навіщо?
! Усе вже було вирішено за мене. У голові  пролітало безліч думок. Одна з них ніяк не давала мені спокою на яку гру ми все ж таки підемо? Сподіваюсь, що це не футбол. Я не люблю м’ячі, бо вони завжди влучають у мене, не зважаючи на якій би відстані я не була.
   За допомогою своїх друзів, які мене узяли з обох сторін під руки, я перестала блукати у думках. 

Немає коментарів:

Дописати коментар